
Raport 08.2020
10.08.2020 ruszył serwis Katalog Ślubny, za nami pierwszy miesiąc działaności (w zasadzie to 21 dni). Dzielimy się z informacjami o przeprowadzonych akcjach i różnych sposobach na promocję.
W raporcie też nie zabranie statystyk i podsumowania finansowego.
Sprawdź jak nam idzie i daj znać w komentarzu co uważasz.
Trzymaj za nas kciuki i życz nam powodzenia!
Akcja start
W tej akcji zbieraliśmy zainteresowanych usługodawców, którzy zadeklarowali swoją chęć udziału w serwisie jeszcze zanim został on otwarty.
Spośród wielu zgłoszeń wybraliśmy 50 firm, które otrzymały od nas abonament VIP za darmo na zawsze oraz stworzyliśmy ich reklamy na Facebooku, Instagramie, Google i YouTube. Dodatkowo z każdym rozmawialiśmy telefonicznie, dowiedzieliśmy się jak pracują, co jest ciekawego w ich ofercie itd.
Pomogliśmy stworzyć ich profile i oferty w serwisie.
Większość z nich udzieliła nam rabatu na swoje usługi oraz zaproponowała swoje wsparcie.
Chętnie słuchaliśmy ich podpowiedzi a wiele z nich już wdrożyliśmy lub będą wprowadzane, bo chcemy Tworzyć serwis dla Was, firm z branży ślubnej.
Finalnie na dzień 31.08.2020 mamy 48 zarejestrowanych użytkowników, niestety wiele z firm, z którymi rozmawialiśmy, nie zdążyły przesłać nam materiałów do stworzenia oferty ( wyjazdy, urlopy lub zwyczajnie brak czasu). Hmm, czy powinniśmy się obrazić ?
Wywiad z zespołem Wytrawni
Ogólnie przyjęliśmy koncepcję, że chcielibyśmy przeprowadzać wywiady z naszymi użytkownikami serwisu. Odpowiadać na ciekawe pytania, które wcześniej w drodze ankiety będą zadawane przez różnych użytkowników ( z założenia Młode Pary).
Jak nam pójdzie z wywiadem, na razie nie wiemy. Temat został chwilowo przesunięty ze względu na sprawy osobiste.

Naszych użytkowników promujemy za pośrednictwem strony na Facebook’u, Instagrama, naszych 2 grup na Facebooku, Linkedin, Google My Business.
Nasze posty na samym Facebook’u docierają do ponad 55 tys użytkowników.
Napisaliśmy o każdym z naszych użytkowników, dzięki zastosowaniu programu Publer możemy pozwolić sobie nawet na 12 postów dziennie w różnych kanałach.
Więcej o tym możesz poczytać: https://fabrykawordpressa.pl/nie-trac-czasu-na-social-media/
Reklamy na Facebook’u i Instagram były tworzone z pomocą bardzo fajnego narzędzia, które w inteligentny sposób poszerza grupę odbiorców.
Analiza ruchu poprzez kod pixela FB oraz budowanie podobnych odbiorców, pozwala stale poszerzać grono idealnych odbiorców.
Więcej o tym narzędziu tutaj: https://tsmusic.pl/news/optymalizacja-reklam-na-facebooku/
Zespoły muzyczne reklamowaliśmy z pomocą YouTube, wygenerowaliśmy blisko 50 tys wyświetleń filmów zespołów. Każdy zespół miał osobną kampanię w oparciu o jego filmy video.
Dla fotografów zrobiliśmy reklamę w Gmailu – prosto w skrzynce odbiorczej osób planujących ślub. Inne kategorie maiły reklamy tekstowe lub displayowe.
Naszym celem było zareklamować każdego użytkownika, zgodnie z naszą obietnicą reklam na start za darmo.
Zobacz raport z reklam na video: https://youtu.be/xn8vKvvGNXU
Wiemy, że pozycjonowanie to bardzo ważny element każdej strony www, dlatego do tego tematu też podchodzimy bardzo poważnie.
W tej chwili mamy 6 fraz w TOP 10 Google i 67 fraz z TOP 50 Google.
Zobacz jak pozycjonujemy:
O pozycjonowaniu i o tym jak to robić możesz przeczytać tutaj: https://fabrykawordpressa.pl/pozycjonowanie-dla-poczatkujacych/