Raport 08.2020

Raport 08.2020

10.08.2020 ruszył serwis Katalog Ślubny, za nami pierwszy miesiąc działaności  (w zasadzie to 21 dni). Dzielimy się z informacjami o przeprowadzonych akcjach i różnych sposobach na promocję.

W raporcie też nie zabranie statystyk i podsumowania finansowego.
Sprawdź jak nam idzie i daj znać w komentarzu co uważasz.

Trzymaj za nas kciuki i życz nam powodzenia!

Akcja start

W tej akcji zbieraliśmy zainteresowanych usługodawców, którzy zadeklarowali swoją chęć udziału w serwisie jeszcze zanim został on otwarty. 

Spośród wielu zgłoszeń wybraliśmy 50 firm, które otrzymały od nas abonament VIP za darmo na zawsze oraz stworzyliśmy ich reklamy na Facebooku, Instagramie, Google  i YouTube. Dodatkowo z każdym rozmawialiśmy telefonicznie, dowiedzieliśmy się jak pracują, co jest ciekawego w ich ofercie itd.

Pomogliśmy stworzyć ich profile i oferty w serwisie.
Większość z nich udzieliła nam rabatu na swoje usługi oraz zaproponowała swoje wsparcie.

Chętnie słuchaliśmy ich podpowiedzi a wiele z nich już wdrożyliśmy lub będą wprowadzane, bo chcemy Tworzyć serwis dla Was, firm z branży ślubnej.
Finalnie na dzień 31.08.2020 mamy 48 zarejestrowanych użytkowników, niestety wiele z firm, z którymi rozmawialiśmy, nie zdążyły przesłać nam materiałów do stworzenia oferty ( wyjazdy, urlopy lub zwyczajnie brak czasu). Hmm, czy powinniśmy się obrazić ?

Wywiad z zespołem Wytrawni

Ogólnie przyjęliśmy koncepcję, że chcielibyśmy przeprowadzać wywiady z naszymi użytkownikami serwisu. Odpowiadać na ciekawe pytania, które wcześniej w drodze ankiety będą zadawane przez różnych użytkowników (  z założenia Młode Pary).

Jak nam pójdzie z wywiadem, na razie nie wiemy. Temat został chwilowo przesunięty ze względu na sprawy osobiste.

Aktywność Katalog Ślubny

Naszych użytkowników promujemy za pośrednictwem strony na Facebook’u, Instagrama, naszych 2 grup na Facebooku, Linkedin, Google My Business.

Nasze posty na samym Facebook’u docierają do ponad 55 tys użytkowników.

Napisaliśmy o każdym z naszych użytkowników, dzięki zastosowaniu programu Publer możemy pozwolić sobie nawet na 12 postów dziennie w różnych kanałach.

Więcej o tym możesz poczytać: https://fabrykawordpressa.pl/nie-trac-czasu-na-social-media/  

Podpinamy narzędzie Google Analytics, w niecały miesiąc wygenerowaliśmy ponad 3 tys unikalnych odbiorców. Chcemy w każdym miesiącu zwiększać liczbę odwiedzin, najważniejsze dla nas to pozyskać ruch organiczny oraz ruch z Social Mediów.

A czy Ty także sprawdzasz swój Analytics ?

 

Reklamy na Facebook’u i Instagram były tworzone z pomocą bardzo fajnego narzędzia, które w inteligentny sposób poszerza grupę odbiorców.

Analiza ruchu poprzez kod pixela FB oraz budowanie podobnych odbiorców, pozwala stale poszerzać grono idealnych odbiorców.

Więcej o tym narzędziu tutaj: https://tsmusic.pl/news/optymalizacja-reklam-na-facebooku/

Zespoły muzyczne reklamowaliśmy z pomocą YouTube, wygenerowaliśmy blisko 50 tys wyświetleń filmów zespołów. Każdy zespół miał osobną kampanię w oparciu o jego filmy video.

Dla fotografów zrobiliśmy reklamę w Gmailu – prosto w skrzynce odbiorczej osób planujących ślub. Inne kategorie maiły reklamy tekstowe lub displayowe.
Naszym celem było zareklamować każdego użytkownika, zgodnie z naszą obietnicą reklam na start za darmo.

Zobacz raport z reklam na video: https://youtu.be/xn8vKvvGNXU

Wiemy, że pozycjonowanie to bardzo ważny element każdej strony www, dlatego do tego tematu też podchodzimy bardzo poważnie.

W tej chwili mamy 6 fraz w TOP 10 Google i 67 fraz z TOP 50 Google.

Zobacz jak pozycjonujemy:

O pozycjonowaniu i o tym jak to robić możesz przeczytać tutaj: https://fabrykawordpressa.pl/pozycjonowanie-dla-poczatkujacych/

Wpływy – czyli zarobek = 0 zł

Wydatki reklamowe:

Google/ YouTube – 1024 zł

Facebook – 542,18 zł

Bilans ogólny = 1566,18 zł